Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010
Νέα κίνηση ματ από την Google
Διαπραγματεύεται με στούντιο του Χόλυγουντ
Η εταιρία που άλλαξε τα τελευταία χρόνια τα δεδομένα του διαδικτύου προχωρά, σύμφωνα με το CNN, σε μία νέα επιχειρηματική κίνηση, η οποία θα την βοηθήσει να παραμείνει στην κορυφή των αστρονομικών εισπράξεων.
Η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τα κυριότερα studio του Hollywood και όλα δείχνουν ότι σύντομα θα βγει στον ιντερνετικό «αέρα» η υπηρεσία video on demand επί πληρωμή, που θα υποβοηθείται από το YouTube και τη μηχανή αναζήτησης της εταιρίας.
Η υπηρεσία θα ξεκινήσει να λειτουργεί πιλοτικά στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα εξαπλωθεί και σε άλλες χώρες, με απώτερο σκοπό την παγκόσμια αγορά. Με αυτό το σχέδιο, η Google επιδιώκει να «δείξει τα δόντια της» στην Apple, η οποία ξεκάθαρα πλέον αναδεικνύεται σε βασικό της ανταγωνιστή.
Η Apple με τη συσκευή «Apple iTV», η οποία συνδέεται με τις κοινές τηλεοράσεις και αναμένεται να αναβαθμιστεί αυτές τις ημέρες, ενσωματώνοντας στις λειτουργίες της καινούρια applications, έχει ήδη κερδίσει έδαφος στο πεδίο της ψηφιακής διανομής κινηματογραφικού και τηλεοπτικού υλικού.
Η Google λοιπόν, θέλοντας να αντιστρέψει το κλίμα και να κυριαρχήσει με μία νέα καινοτομία, σχεδιάζει να ενσωματώσει στο δημοφιλές YouTube και στην μηχανή αναζήτησής της την δυνατότητα να βλέπει κανείς με την μέθοδο streaming (και όχι με downloading) ταινίες πρόσφατης παραγωγής στην πιθανολογούμενη τιμή των 5 δολαρίων ανά θέαση.
Οι εταιρίες του Hollywood βλέπουν με καλό μάτι την πρόταση της Google, καθώς, με τις πωλήσεις των DVD να πέφτουν δραματικά, ανοίγεται μια νέα δίοδος στην εμπορική εκμετάλλευση των ταινιών.
Οι συζητήσεις μεταξύ των «κολοσσών» έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες, ενώ παράλληλα, η Google μέσω του YouTube, που ανήκει στο δυναμικό της από το 2006 έχει ήδη δημιουργήσει υπηρεσία δωρεάν ταινιών, με παλιότερες, ωστόσο, κινηματογραφικές παραγωγές.
Οι αμέτρητοι χρήστες του YouTube που ως τώρα ανεβάζουν οι ίδιοι κατά κύριο λόγο το υλικό που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα, πρόκειται να γίνουν η μεγάλη «δεξαμενή» πελατών για την νέα υπηρεσία που πιθανότατα θα δει το φως των οθονών μέχρι τα τέλη του έτους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου